Mając na uwadze ciągłą poprawę jakości świadczonych usług oraz zapewnienie wysokiego poziomu bezpieczeństwa informacji oraz poprawę warunków pracy personelu w naszej placówce opracowano i wdrożono system zarządzania jakością zgodny z międzynarodową normą ISO 9001: 2015 oraz system bezpieczeństwa informacji według normy ISO/IEC 27001:2013.
Cele jakościowe oraz dotyczące bezpieczeństwa informacji stojące przed naszą Kliniką to:
- poprawa standardu oferowanych usług medycznych,
- dążenie do zwiększenia satysfakcji pacjentów oraz pracowników placówki,
- prowadzenie działalności zgodnie z obowiązującymi przepisami i wymaganiami prawnymi dotyczącymi jakości i bezpieczeństwa informacji,
- prawidłowe zabezpieczenie dokumentacji przed nieuprawnionym dostępem, naruszeniem integralności bądź zniszczeniem aktywów związanych z przechowywaniem i przetwarzaniem informacji,
- prowadzenie badań naukowych,
- oferowanie stomatologom profesjonalnych kursów z zakresu implantologii,
- ciągłe doskonalenie działań w zakresie wdrożonego systemu zarządzania jakością oraz sytemu zarządzania bezpieczeństwem informacji.
Realizacja tych celów następuje poprzez:
- stałe podnoszenie kwalifikacji i świadomości pracowników, których praca ma wpływ na jakość świadczonych usług i bezpieczeństwo informacji,
- zakupy nowoczesnego i niezbędnego sprzętu medycznego,
- stworzenie przyjaznej atmosfery wokół pacjenta,
- udzielanie pełnej informacji o postępach leczenia,
- przydzielenie dostępu do informacji tylko osobom upoważnionym,
- zagwarantowanie dostępności informacji oraz zdolności do nieprzerwanego świadczenia usług naszym klientom poprzez wdrożenie mechanizmów zarządzania ciągłością działania,
- analizowanie i wyciąganie wniosków z ankiet wypełnianych przez pacjentów i zatrudnionych pracowników,
- zaangażowanie kierownictwa w działania na rzecz ciągłego doskonalenia zintegrowanego systemu zarządzania.
VIVADENTAL Sp. z o. o. w Gdańsku realizując strategię bezpieczeństwa utrzymuje zabezpieczenia odpowiednie do oszacowanego ryzyka oraz zapewnia bezpieczeństwo własnych jak i powierzonych przez klientów informacji.
Zarządzamy ryzykiem, a tym samym wszelkie decyzje o znaczeniu strategicznym w obszarze świadczenia usług medycznych oraz bezpieczeństwa informacji podejmowane są w oparciu o wyniki jego szacowania i oceny przeprowadzonej zgodnie z wcześniej przyjętą metodyką.
Zarząd Spółki dokonując okresowych przeglądów funkcjonowania zintegrowanego systemu weryfikuje politykę jakości i bezpieczeństwa informacji przystosowuje ją do zmieniających się warunków.